Re: Co robi mój dysk,

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 19:12:43 MET

*Ikar* napisał(a):

> Jak odchodzę od kompa do ekranu logowania, dla zabezpieczenie przed dostępem
> niepowołanych, to jak wracam świeci mi się lampka dysku.
> Przy czym indeksowanie dysku mam wyłączone.

No... parę rzeczy może się dziać :) Możliwe, że np. właśnie ściągają się
pliki poprawek z Auto Update. Albo odbywa się optymalizacja dysku
(domyślnie włączona, działa w czasie bezczynności komputera). Kolejna
możliwość - to działanie usługi '.Net Runtime Optimization Service'. O ile
masz zainstalowaną platformę .Net v. 2 w/w usługa włącza się co jakiś czas
w tle i... coś tam sobie robi - szczerze powiedziawszy za bardzo nie
wnikałem nigdy, co :)
Poza tym - całe mnóstwo programów może sprawdzać dostępność nowych wersji,
itp. itd. To już musisz sam sprawdzić.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]