Re: Naprawa Windows posypała się

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:12:51 MET

"E" <erasms55.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:eksglf$d8f$1@inews.gazeta.pl...
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> Ale... Czy aby na pewno tu leży problem?
> Mogę przecież zarówno ponowić instalację-naprawę z CD.
> Teoretycznie powinna taka nowa instalacja-reparacja powinna dokonać
> poprawnych wpisów w plikach .ini.

Ale poprzednia została nagle przerwana. Sądziłem, że to tu leży problem, tj.
że system zaczyna się normalnie uruchamiać - zamiast kontynuować instalację
korzystając z plików zapisanych w tymczasowym katalogu instalacyjnym. ZTCP
na czas instalacji w pliku Boot.ini dopisywana jest stosowna linijka
kierująca do owego katalogu i wiersz ten ustawiany jest jako domyślny. Nie
wiem jaka jest dokładnie jej treść niestety, bo nie mogę uruchomić swojego
Virtual PC dopóki nie zakończę przenosin na Vistę. Ale skoro tego wiersza u
siebie nie widzisz, to coś jest nie tak...

> Napiszę jednak ponownie, że po pierwszym restarcie, kiedy są już
> skopiowane
> na dysk twardy pliki instalacyjne, system/?instalacja?/ startuje z dysku
> twardego i zawiesza się dopiero w momencie startu GUI (czyli przebiega
> poprawnie przez co najmniej kilkadziesiąt sekund).
> Niepokoi mnie też ten komunikat, który raz zdążyłem zobaczyć, o błędzie
> wolumenu.

A zobacz teraz spod Konsoli odzyskiwania poleceniem MAP, czy literki
partycji są takie same jak przed reinstalacją. Ponadto wykonaj chkdsk /r.

> Chyba zbyt mocno zawierzyłem instalatorowi z płytki CD, a on nie zrobił
> tego,
> co według mnie powinien. Teraz przyznaję, iż boję się, by czegoś
> nieodwracalnie nie spieprzyć.

To zrób obraz tej partycji i zapisz go gdzieś sobie.

P.S. Ta zintegrowana instalka... korzystałeś z niej kiedykolwiek wcześniej?
Chodzi mi o to, że SP2 nie lubi kart GeForce ani niektórych procesorów
Intela. Jaki masz sprzęt? Próbowałeś go "odchudzić" na czas instalacji?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/