Re: Naprawa Windows posypała się

Autor: E <erasms55.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 09:44:02 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Ale poprzednia została nagle przerwana. Sądziłem, że to tu leży problem, tj.
> że system zaczyna się normalnie uruchamiać - zamiast kontynuować instalację
> korzystając z plików zapisanych w tymczasowym katalogu instalacyjnym. ZTCP
> na czas instalacji w pliku Boot.ini dopisywana jest stosowna linijka
> kierująca do owego katalogu i wiersz ten ustawiany jest jako domyślny. Nie
> wiem jaka jest dokładnie jej treść niestety, bo nie mogę uruchomić swojego
> Virtual PC dopóki nie zakończę przenosin na Vistę. Ale skoro tego wiersza u
> siebie nie widzisz, to coś jest nie tak...

Uruchamiam instalacje z CD.
Wybieram naprawe istniejacej wersji Windows (prawidlowo rozpoznana).
Instalator kopiuje przez kilka minut pliki, po czym wyswietla komunikat, ze ta
czesc instalacji zostala zakonczona prawislowo i za 15 sekund nastapi ponowne
uruchomienie komputera.
Po restarcie niby wszystko przebiega normalnie, startuje GIU (pojawia sie
kursor myszki), jednak kiedy powinna pojawic sie plansza wskazujaca kolenje
etapy instalacji (wtedy wyswietlaja sie autoreklamy Windows, odliczany zostaje
czas do konca instalacji), komputer restartuje.
I tak w kolko.

> A zobacz teraz spod Konsoli odzyskiwania poleceniem MAP, czy literki
> partycji są takie same jak przed reinstalacją.
Sprawdzilem, jest dobrze.

> Ponadto wykonaj chkdsk /r.
Zrobiony. Brak bledow.

> P.S. Ta zintegrowana instalka... korzystałeś z niej kiedykolwiek wcześniej?
> Chodzi mi o to, że SP2 nie lubi kart GeForce ani niektórych procesorów
> Intela. Jaki masz sprzęt? Próbowałeś go "odchudzić" na czas instalacji?
Z tej plytki instalowalem Windows u siebie po wymianie dysku, a takze robilem
juz wczesniej raz na rok naprawe instalacji.
Instalowalem takze na innym komputerze.
Brak jakichkolwiek problemow.

Sprzet jest nie najnowszy, choc raczej markowy.
Knoppix pracuje na nim bez problemu, pod Windows jak do tej pory, tez nie
mialem zadnych problemow.
Moge wybebeszyc wszystko, ale mialoby to sens, gdyby instalacja przerywala sie
pod kniec, podczas konfigurowania peryferiow. A ona konczy na etapie
polaczania/mapowania jakis woluminow.
Knoppix dziala doskonale, bezposrednio przed instalacja nie byly dokonywane
zadne zmiany w sprzecie.
Posypalo sie cos w poczatkowej fazie instalacji, co ja skutecznie zapetlilo.
Jakiegos wpisu brakuje, a moze skopiowalo sie cos za duzo/za malo?
Korzystajac z Knoppiksa przyjrzalem sie strukturze plikow na dysku i wygladaja
normalnie