Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 17:37:12 MET

In news:ek8v3q$sbl$1@news.onet.pl , *Wiktor S.* wrote:
> http://www.ibiblio.org/pub/micro/pc-stuff/freedos/files/dos/deltree/deltree102e.zip

Nadal to jest - detree.txt: "...This is a dangerous program --..."
I pakujemy sie z nim do XP-ka, więc ze szczególną ostrożnością.
Z tego co sprawdzałem, z braku uprawnień nie robi żadnych cudów, ale
nie dam głowy, że w każdych okolicznościach zachowa się odpowiednio.
Ma za to bardzo miłą opcję:
/X For testing; don't actually delete anything
Marsjanin nauczony doświadczeniem pewnie chętnie skorzysta.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)