Re: CD Key do Vista 64 Bit 5600

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 13:58:56 MET

Osobnik posiadający mail kkwinto@o2.px napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie słuchaj bredni, Vista oznacza m.in. sporo pozytywnych zmian w
> podejściu MS do bezpieczeństwa użytkownika oraz danych użytkownika.
> Cały czas odkrywam nowe ciekawe funkcje tego systemu. I o ile kląłem
> równo na wersje beta, to z retail się przyjemnie pracuje. 1 GB pamięci
> całkowicie wystarcza do płynnej pracy - w moim odczuciu dużo szybszej
> pracy, niż postawiony obok XP.

czyli mam rozumiec ze system nie zmieni sie zewnetrznie tak bardzo,
natomiast zmiany sa głeboko zakopane, systemowe - przede wszystkim
poprawiajace bezpieczenstwo?
Jakies przykłady takich pozytywnych zmian?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
Karol Irzykowski