Re: CD Key do Vista 64 Bit 5600

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 14:15:09 MET

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
news:25112006.3D7FD5BD@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail kkwinto@o2.px napisał(a) w poprzednim odcinku co
> następuje:

> czyli mam rozumiec ze system nie zmieni sie zewnetrznie tak bardzo,
> natomiast zmiany sa głeboko zakopane, systemowe - przede wszystkim
> poprawiajace bezpieczenstwo?

Nie. Raczej że system został całkowicie zmieniony, a tylko udaje starego
XP-ka, po to żeby starsze aplikacje mogły bezproblemowo na nim działać.

> Jakies przykłady takich pozytywnych zmian?

Za długo by wymieniać :-). Przede wszystkim da się normalnie pracować na
koncie zwykłego usera i to jest dla mnie najważniejsza zmiana.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/