Re: CD Key do Vista 64 Bit 5600

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 11:08:08 MET

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
news:25112006.465B2430@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail azi@daleko.ANTISPAM.be napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:

> w takim razie, biorac pod uwage ze xp działa ok - pewnie nie przesiade sie
> wczesniej jak w 2010...
> BTW, skoro zmiany sa takie kosmetyczne, to skad nagle takie wielkie
> wymagania sprzetowe?

Nie słuchaj bredni, Vista oznacza m.in. sporo pozytywnych zmian w podejściu
MS do bezpieczeństwa użytkownika oraz danych użytkownika. Cały czas odkrywam
nowe ciekawe funkcje tego systemu. I o ile kląłem równo na wersje beta, to z
retail się przyjemnie pracuje. 1 GB pamięci całkowicie wystarcza do płynnej
pracy - w moim odczuciu dużo szybszej pracy, niż postawiony obok XP.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/