Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 13:16:13 MET

asad10 wrote:

> Na jednym z po wpisaniu dowolnego adresu obrazek:
> http://www.traxa.pl/photo/view.php?img=8c875971a1961f6ac54f7239a2167c36
> Komunikatory, poczta chodzą bez problemów.
> Dość szybko znalazłem cookie ze słowem 'pudelek' w nazwie, zlikwidowałem,
> niby dobrze.
> Ale po krótkim czasie znowu komunikat 'error 404, not found'.

U mnie zadnego takiego zachowania nie ma - poprostu zdarza sie ze nie
laduja sie stornki.

> Ponowna instalacja, nie rozwodząc się zbytnio - to
> samo, choć instalację przeprowadziłem 'bezpiecznie', tzn. zgromadziłem
> poprawki do Windy, antywirusa, firewalla (Poprzednio był jakiś Brusch -
> przyszedł z komputerem, zainstalowałem ZoneAlarm - ten znam i lubię).
> Instalacja z odłączonym kablem. W tym miejscu się poddałem.

Ja tez robilem swieza instalacje (na nowym kompie) rowniez bez
internetu, z plytki poinstalowalem antywirusa (Avast), firewalla
(rowniez Zona Alarm - uzywam od lat, praktycznie od poczatku jego
istnienia - nigdy z nim problemow nie mialem).

> Uff... czy problem rozwiązany? Pozdrowienia, Andrzej.

Wczoraj w akcie desperacji uruchomilem WinMTR i caly dzien meczylem
jeden host. I znalazlem ciekawa rzecz - nie odrazu, ale po pewnym
czasie takiego pingowania jeden z hostow w moim LANie (duzym - ponad
1000 userow) zaczal gubic pakiety (doszlo do 56% starty). Dzisiaj rano
wymienili tego huba/sitcha na nowy sprzet. Teraz wlaczylem kompa i
zobaczymy jak bedzie - narazie dziala - chociaz wg MTRa znowu sa straty
po 50% na tym hoscie :/ (mowie na podstawie wyslania jak narazie 1000
pakietow).

Pozdrawiam
Rafal