Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: asad10 <a.sad1_BEZ_0_at_gazeta.tezusun.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 21:05:30 MET

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1164284172.966827.31280@f16g2000cwb.googlegroups.com...
Ciach
> Uff... czy problem rozwiązany? Pozdrowienia, Andrzej.

Wczoraj w akcie desperacji uruchomilem WinMTR i caly dzien meczylem
jeden host. I znalazlem ciekawa rzecz - nie odrazu, ale po pewnym
czasie takiego pingowania jeden z hostow w moim LANie (duzym - ponad
1000 userow) zaczal gubic pakiety (doszlo do 56% starty). Dzisiaj rano
wymienili tego huba/sitcha na nowy sprzet. Teraz wlaczylem kompa i
zobaczymy jak bedzie - narazie dziala - chociaz wg MTRa znowu sa straty
po 50% na tym hoscie :/ (mowie na podstawie wyslania jak narazie 1000
pakietow).

Pozdrawiam
Rafal

A u mnie (dziś sprawdzałem) jak na razie (a to już kilka dni) bez uwag.
Tfu, tfu, na psa urok, komputery żyją własnym życiem.
Pozdrawiam, Andrzej

--
coruptissima res publica plurimae leges
Tacyt