Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 12:03:01 MET

Pawel wrote:

> Ad-Aware SE Personal :D

Zaraz sciagne i zobacze

> Chodzilo mi o czas po ktorym taka sytuacja ma miejsce...wlaczasz
> przegladarke, wszystko jest ok ale po jakims czasie nic sie nie otwiera,
> tak?!

Roznie, zdarza sie ze przegladam stronki - i one nagle sie przestaje
otwierac. CZasami wylanczam przegladarke, znwoy wlanczam i juz http nie
chodza :(

> Hmmm Ad-Aware SE Personal jest darmowy, spr nim. Jak nie pomoze to
> jeszcze mi jedno do glowy przychodzi, ze na drugim kompie jest jakis P2P
> puszczony i zasysa po maxie... ale to pewnie wykluczamy, co nie ;) ?!

Nic nie ma. Net sie nie przytyka bo w momencie gdy nie chodzi http
wszytsko inne dziala! Nawet na probe z kolega w tym czasie na tlenie
rozmawialem glosowo + kamerka. Nie bylo problemow.

> Jak ci sie zdarzy to jeszcze raz to w konsoli, po uprzednim zamknieciu
> GG,Skype'a,tlenu,p2p, etc., etc. wpisz "netstat -a". Przejrzyj liste -
> oczywiscie jesli cos wyrzuci - moze cos Cie zaniepokoi.

oks, zobacze w momencie jak bedzie ten sam problem ponowie. Wlasnie
dzis rano kompa wlaczylem.

Pozdrawiam
Rafal