Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Pawel <kichawa23_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 22:16:13 MET

Rafal M napisał(a):

> Roznie, dzisiaj stalo sie to 3 razy w ciagu 10h

> Mam na http lacze 2048kbps i nic nie sciagam w tle wiec raczej nie jest
> to zapchanie.
> A jesli nawet to przeciez sie powinlo samo "oddetkac"? A tuta pomaga
> tylko restart.

> System instalowany niecaly tydzien temu - w trakcie instalacji bez
> internetu, podlaczylem go dopiero po zainstalowaniu firewalla
> (dodatkowo mam sprzetowy w routerze), antywirusa.
>
> Zainstalowalem tez Spybota - przeskanowany i zabezpieczony.
>
> Jaki program do ad-waru polecasz (oprocz spybota)?

> [...]
Ad-Aware SE Personal :D
Chodzilo mi o czas po ktorym taka sytuacja ma miejsce...wlaczasz
przegladarke, wszystko jest ok ale po jakims czasie nic sie nie otwiera,
tak?!
Hmmm Ad-Aware SE Personal jest darmowy, spr nim. Jak nie pomoze to
jeszcze mi jedno do glowy przychodzi, ze na drugim kompie jest jakis P2P
puszczony i zasysa po maxie... ale to pewnie wykluczamy, co nie ;) ?!
Jak ci sie zdarzy to jeszcze raz to w konsoli, po uprzednim zamknieciu
GG,Skype'a,tlenu,p2p, etc., etc. wpisz "netstat -a". Przejrzyj liste -
oczywiscie jesli cos wyrzuci - moze cos Cie zaniepokoi.