Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 22:03:41 MET

Pawel wrote:
> A po jakim czasie WWW sie nie wyswietlaja?

Roznie, dzisiaj stalo sie to 3 razy w ciagu 10h

> Wstepnie moge powiedziec ze blokuje Ci sie, wzglednie zapycha port 80!

Mam na http lacze 2048kbps i nic nie sciagam w tle wiec raczej nie jest
to zapchanie.
A jesli nawet to przeciez sie powinlo samo "oddetkac"? A tuta pomaga
tylko restart.

> A przyczyna - roznie - moze trojan, moze jakies robaki... spr ad-awarem ;)

System instalowany niecaly tydzien temu - w trakcie instalacji bez
internetu, podlaczylem go dopiero po zainstalowaniu firewalla
(dodatkowo mam sprzetowy w routerze), antywirusa.

Zainstalowalem tez Spybota - przeskanowany i zabezpieczony.

Jaki program do ad-waru polecasz (oprocz spybota)?

Pozdrawiam
Rafal