Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 04:06:53 MET

W artykule news:2j0m0zje0o8b.dlg@marsjanin.tk,
niejaki(a): Marsjanin z adresu <11.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał(a):

> Hmm... No niezupełnie. Sprawa powiedzmy, że dotyczy systemowego
> %temp%. Mamy w nim:
>
> %temp%\test1\plik1.txt
> %temp%\test2\test3\plik2i3.txt
>
> del /s /f /q %temp%
>
> i mamy:
>
> %temp%\test1\
> %temp%\test2\test3\
>
> rd /s /q %temp%
>
> i znika nam %temp%. :-| A %temp% ma zostać, mają z niego zniknąć
> wszelkie elementy - pliki, katalogi pełne, katalogi puste. Na tym
> właśnie ugrzązłem...

Polecam prosty program-interpreter wyposażony w GUI (służący głównie do
konstruowania sekwencji poleceń)

"BatchRun"

Launch files of any filetype
Internal commands: Run, Copy, Rename, Makedir, Delete, DelTree, End Process
Wildcard support for Copy, Delete and DelTree
Makedir nested dir creation
Drag & Drop between Explorer and Batchrun
Support for date and time tags
Save batch files directly to Startup and Desktop

Ponadto pozwala na ustawianie
parametrów
priorytetu (idle, normal, high, real-time)
trybu (minimized, normal, maximized)
opóźnien (delay) dla poszczególnych poleceń
oraz wykonanie kolejnego polecenia dopiero po zakończeniu (zamknięciu)
poprzednio uruchomionego programu (wait until end)

Freeware (for non commercial use)

http://marmro.homeip.net/batchrun410.zip (679kB) Win/All

--
Pozdrowienia!