Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Przemysław Rokicki <przemyslaw.rokicki_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 22:04:44 MET

zaznanaczam ze pisze z pod linuxa, nie wiem jak z usenetem pod winda

> A ściślej, to chyba w zmianach wprowadzonych.
> A tak w ogóle, próbowałeś utworzyć nowe połączenie sieciowe?

no pewnie, to samo

> Czy masz cośkolwiek przy wywołaniu z wiersza poleceń np:
> telnet www.tp.pl 80

blad w polaczeniu

> a po połączeniu się naciśnij <ENTER>, wyskoczy błąd 503, jeśli tak, to
> połączenie jest sprawne. Jeśli nie połączy się, lub nic nie wyskoczy, to
> jest nie-halo.
> teraz:
> telnet ftp.tpnet.pl 21

to samo

> po połączeniu wpisz (na slepo) quit, rozłączy się. Na ekranie od tego pojawi
> się:
> 220 ftp.tpnet.pl FTP server (Version wu-2.6.2+Sun) ready.
> 221 Goodbye.
>
> Teraz:
> ping www.tp.pl

4 razy uplynal limit zadania podsumowanie 100% strat

> Powinien 4 razy pingnąć do IP 217.97.216.10,
> ping ftp.tpnet.pl
> Powinien 4 razy pingnąć do IP 80.50.248.77.

tu normalnine pingnal nie bylo strart

> Problem może, ale nie jestem pewien, leżeć w złej wartości MTU, próbowałeś
> łączenia do strony przez proxy?

lopatologicznie :) nigdy nine interesowalem sie sieciami wiec nie jestem w
temacie. Co wpisac.

> Próbuję dojść, czy nie chodzi jedna usługa, czy wszystkie, czy DNSy działają
> dobrze, czy w MSIE nie zostały włączone zbyt wysokie zabezpieczenia, które
> się zaczynają od SP2 właśnie.
> Stąd podany test na usługi, oraz test na działanie DNS, jak też, czy ping
> widzi drugą stronę... u mnie widzi ftp, "nie widzi" www.

no to mam nadzieje ze wyniki pomoga

> OK, tyle na razie moich pobieżnych pomysłów, mam nadzieję, że z pomocą
> pozostałych czytających dojdziemy do rozwiązania.

ok czekam z niecierpliwoscia, pozdrawiam

Przemek