Re: Rozmiar Pliku wymiany

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 13:03:37 MET

Tomasz Onyszko napisał(a):
> Mowisz o wielkosci pliku ktory jest na dysku a ja mowie o tym jaki
> maksymalny rozmiar moze przyjac ten plik (lub pliki) na podstawie
> ustawien systemu
Hmm maksymalny.. maksymalny to już jest. Bo system sam sobie partycji
nie powiększy. pagefile.sys jest ustawiony ręcznie w zakresie 1022MB -
1024MB (a partycja ma 1024MB i kawalątek). I ma zakaz tworzenia tego
pliku gdziekolwiek indziej.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.