Re: Udostępnianie plików

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 10:45:51 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:18112006.121A9DF8@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail piciu@it-faq.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> następuje:

> no jest przeciez...

Faktycznie - jakaś zaćma ;)
/E /R nazwa_użytkownika

> ? Myslałem ze ten uzytkownik jest znany a nie ze co chwila sie zmienia.

Grupa/Użytkownik jest znany, ponieważ dla niego udostępniasz
udział - tak jest w każdym NT. Tutaj należy pamiętać o różnicy między
W2k, a XP i W2k3, że grupa logowanie anonimowe nie jest już
członkiem grupy Wszyscy

> W koncu jak z GUI daje zeby była mozliwosc modyfikacji moich plików, to nie
> definiuje jednoczesnie nazwy uzytkownika tylko jest mowa o uzytkownikach
> sieciowych.

Musisz sobie dodać konkretnego usera do udziału i odpowiednio
ustawić prawa. Pamiętaj, że jeśli ten user należy do grupy, która
nie ma praw do tego udziału/katalogu to się 'nie dostanie'...
Start /uruchom->fsmgmt.msc
Możesz też włączyć sobie audyt i wszystko znajdziesz w dzienniku

Piciu