Re: Udostępnianie plików

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 18:40:48 MET

Osobnik posiadający mail piciu@it-faq.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> A parametr E to gdzie? :)

no jest przeciez...

> Z wiersza poleceń?

? Myslałem ze ten uzytkownik jest znany a nie ze co chwila sie zmienia.
W koncu jak z GUI daje zeby była mozliwosc modyfikacji moich plików, to nie
definiuje jednoczesnie nazwy uzytkownika tylko jest mowa o uzytkownikach
sieciowych.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki