Re: Jak zrobic kompy bez hdd ?

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 15:05:36 MET

Dnia 17-11-06 20:09, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> 2. Bootowac Windows po iSCSI - szukaj w internecie "Remote Boot over
> iSCSI", "windows boot iscsi" - nie wiem jak to dziala w praktyce.

3. Bootować system z bootromów skonfigurowanych na NetWare + dodanie do
autoexeca automatycznego wywołania klienta RDP. To można mieć w sumie za
darmo (NetWare na 3 stacje jest free) bo nie ma tu konieczności logowania
do systemu - tylko boot + zaciągnięcie obrazu dysku.

4. Kupić terminale obsługujące serwer terminali - kiedyś widziałem taki
wynalazek rodzimej produkcji z Krakowa ... chyba firma ABA albo coś takiego

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.