Re: dodaj/usun aplikacje z promptu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 14:29:36 MET

Dnia 2006-11-18, *JerzyM* napisał(a):

> Jak uruchomić panel sterowania (dokładniej chodzi mi o dodaj/usuń
> aplikacje) z promptu??

> Mam do obejścia paredziesiąt stacji i nie chce mi sie na każdej
> przelogowywać na admina tylko po to żeby userowi wyinstalować jedną
> aplikację. Chciałem to pożenić z runas i bez przerywania sesji userowi
> wykonać co moje i zakończyć sprawę.

Aplet dodaj usuń programy wywołasz poleceniem:
rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL appwiz.cpl,@0,0
Ale na Twoim miejscu zastanowił bym się czy nie lepiej poszukać w
rejestrze "Uninstal String" dla tej aplikacji i nie wykonać deinstalacji
bezpośrednio, z pominięciem Panelu Sterowania.
A jeżeli jeszcze użyjesz psexec z (kiedyś, obecnie gdzieś na microsoftowym
Technecie) www.sysinternals.com to te "parędziesiąt stacji" obskoczysz bez
ruszania się z miejsca. Oczywiście o ile są ze sobą połączone siecią.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]