dodaj/usun aplikacje z promptu

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:55:16 MET

Jak uruchomić panel sterowania (dokładniej chodzi mi o dodaj/usuń
aplikacje) z promptu??

Mam do obejścia paredziesiąt stacji i nie chce mi sie na każdej
przelogowywać na admina tylko po to żeby userowi wyinstalować jedną
aplikację. Chciałem to pożenić z runas i bez przerywania sesji userowi
wykonać co moje i zakończyć sprawę.

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.