Re: Udostępnianie plików

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 20:44:08 MET

Osobnik posiadający mail budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> ok, to moze opisze bardziej dokładnie.
> Jest folder który dotychczas udostepniałem recznie tzn prawolik ->
> Udostepnainie i zabezpieczenia -> Udostepnij ten folder w sieci i
> jakas nazwa udziału - zalóżmy: "pliki".
> I jezeli tak udostepnie recznie to na drugim kompie wszytko jest ok.
> Tymczasem jezeli udostepnie ten sam kaatalog (c:\pliki) poleceniem
> net share pliki=c:\pliki to na drugim komputerze moge otworzyc ten
> folder ale jest on widoczny jako pusty - jakies pomysły dlaczego tak
> sie dzieje?

okazuje sie ze problem nr 1 sam sie rozweiazał i dzisiaj juz wszystko
działa tak jak trzeba :)

> Hmm, ale sam windows jakos sobie z tym radzi, poniewaz dla kazdego
> udostepnienia moge okreslic: "zezwalaj uzytkownikom sieciowym na
> zmiane moich plików" - z wiersza polecen sie nie da?

pozostaje problem nr 2 - jak z poziomu wiersza polecen wlaczyc badz
wylaczyc okienkowa funkcje "zezwalajaca uzytkownikom sieciowym na zmiane
moich plików"?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare