Re: Udostępnianie plików

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 17:43:58 MET

Osobnik posiadający mail Radoslaw.Sokol@polsl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Przecież każdy zasób udostępnia wszystko, co w nim jest.
> Nie da się udostępnić katalogu tak, aby podkatalogi
> były niewidoczne.

ok, to moze opisze bardziej dokładnie.
Jest folder który dotychczas udostepniałem recznie tzn prawolik ->
Udostepnainie i zabezpieczenia -> Udostepnij ten folder w sieci i jakas
nazwa udziału - zalóżmy: "pliki".
I jezeli tak udostepnie recznie to na drugim kompie wszytko jest ok.
Tymczasem jezeli udostepnie ten sam kaatalog (c:\pliki) poleceniem
net share pliki=c:\pliki to na drugim komputerze moge otworzyc ten folder
ale jest on widoczny jako pusty - jakies pomysły dlaczego tak sie dzieje?

> Nie rozbudować, ale ustawić uprawnienia do plików na partycji
> NTFS za pomocą polecenia cacls. A jak koniecznie chcesz ope-
> rować na uprawnieniach do zasobu, to:

Hmm, ale sam windows jakos sobie z tym radzi, poniewaz dla kazdego
udostepnienia moge okreslic: "zezwalaj uzytkownikom sieciowym na zmiane
moich plików" - z wiersza polecen sie nie da?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
...i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski