Re: Poszukiwana pomoc w Wawie w sprawie hasła admina WinXP :-)

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 17:14:03 MET

Osobnik posiadający mail arekmiz.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Chciałbym prosić o pomoc w odszyfrowaniu hasła administratora w WinXP
> SP2. Dostałem w pracy służbowego laptopa. Admin założył mi konto z
> ograniczeniami. Na laptopie jest tylko WinXP SP2 i Office 2003. Głupio
> tak mieć kompa (HP nx7400, duo core 1,83GHz, 1GB RAM, 100GB HDD) i nic
> nie móc zainstalować... :-) Chciałbym za pomocą konta admina moje
> konto przerobić też na adminowskie aby zainstalować parę programów.
> Ale w razie czego będę musiał przywrócić stan pierwotny (skasować
> programy i przywrócić siebie jako ograniczonego użytkownika), więc
> hasło admina musi pozostać nietknięte.

> [...]
Wydaje mi sie cos takiego jest niemozliwe i powinno byc niemozliwe. Powodem
jest to ze hasło jako takie nie jest nigdzie zapisane a jedynie jakas
wartosc z której to nie mozna w druga strone odtworzyc hasła.
Jest natomiast mozliwosc skasowania hasła administratora, z tym ze wtedy
nie bedziesz w stanie odtworzyc pierwotnego stanu.
Pomysł:
- pokaz adminowi ze wiesz co mozna zrobic na PC i badz dla niego
jednoczesnie upierdliwy - kiedys mimo chodem zaproponuj zeby ci podał albo
wykasował hasło admina - jak bedzie chciał sie pozbyc kłopotu to ci to
zrobi.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE