Poszukiwana pomoc w Wawie w sprawie hasła admina WinXP :-)

Autor: Arkadiusz Mizerski <arekmiz.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 12:46:02 MET

Chciałbym prosić o pomoc w odszyfrowaniu hasła administratora w WinXP SP2.
Dostałem w pracy służbowego laptopa. Admin założył mi konto z
ograniczeniami. Na laptopie jest tylko WinXP SP2 i Office 2003. Głupio tak
mieć kompa (HP nx7400, duo core 1,83GHz, 1GB RAM, 100GB HDD) i nic nie móc
zainstalować... :-) Chciałbym za pomocą konta admina moje konto przerobić
też na adminowskie aby zainstalować parę programów. Ale w razie czego będę
musiał przywrócić stan pierwotny (skasować programy i przywrócić siebie jako
ograniczonego użytkownika), więc hasło admina musi pozostać nietknięte.

Pomożecie? :-)

PS. Tylko nie podawajcie linków do stron o tym, bo przegooglowałem i
poczytałem o tym, ale niestety nie czuję się na siłach - nie jestem
informatykiem tylko chemikiem. :-) Najchętniej widziałbym pomoc osobistą a
forma ''podziękowania'' do ustalenia.

arekmiz(malpa)onet.pl