Re: Jak zrobic kompy bez hdd ?

Autor: RS <r_s_t__at_fomar.c_o_m.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 14:27:41 MET

On Fri, 17 Nov 2006 09:11:05 +0100, "Fantom"
<szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
>Mam siec kilkudziesieciu komputerow. Na kazdym oprocz czystego windowsa
[...]

> Czy daloby sie jakos zrobic,
>aby te kompy nie mialy w sobie dyskow twardych, a ladowaly sie z sewera czy
>cos w tym stylu ?

Czy na pewno tego chcesz? Windows 2000 przy ładowaniu potrzebuje ok.
100 MB danych. jeśli masz, załóżmy, 50 maszyn, w poniedziałek rano
sieć Ci staje, o ile nie masz minimum 1GB/s, czyli dobra
infrastruktura sieciowa jest niezbędna.

TO już nie lepiej mieć serwer terminali (wszystko jedno czy to będzie
Citrix, czy natywny Microsoftu), i zdalna praca na sesjach na
serwerze? i ODBC ustawiasz tylko raz, i łatwiej tym zarządzać... Tylko
serwer musisz miec potężny.

Rafał