Jak zrobic kompy bez hdd ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 09:11:05 MET

Witam
Mam siec kilkudziesieciu komputerow. Na kazdym oprocz czystego windowsa
(albo w2k albo xp - bez roznicy) mam tylko jeden program - a dokaldniej
rzecz biorac skrot do pliku polozonego na serwerze. Baza dancyh tez na
serwerze. Jedyne dodoatowe ustawienia tych windowsow to wpisy w sterownikach
ODBC ktore pozwalaja na prace z ta baza danych. Czy daloby sie jakos zrobic,
aby te kompy nie mialy w sobie dyskow twardych, a ladowaly sie z sewera czy
cos w tym stylu ? Bo i koszt zakupu kompa bylby mniejszy i ciaglych
problemow z padajacymi dyskami i ponownymi reinstalkami bylby mniejszy

Fantom