[xp home] zawieszanie się kompa po zainstalowaniu poprawek

Autor: <arras1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 09:10:48 MET

witam
mam xp home + sp2 + łatki. w październiku wyszła seria poprawek:
KB924191, KB922819, KB923414, KB924496 które zainstalowałem.
po ich instalacji zauważyłem, że komputer czasami zawiesza mi się
przy oglądaniu filmów. po odinstalowaniu powyższym łatek wszystko jest ok.
czy ktoś wie o co może chodzić? xp legalny, filmy także, tj. oficerowie
z itvp.pl, więc nie wiem w czym może być problem. z jednej strony
chciałbym mieć aktualizacje, ale jeśli mają powodować nieprawidłową
pracę kompa to ich nie chcę. pytam dodatkowo dlatego, że dzisiaj
zauważyłem serię kolejnych poprawek (+poprzednie) i nie wiem co robić.
tj. czy po zainstalowaniu znowu coś się nie zacznie sypać, w tym zawieszać
komputer podczas oglądania filmów. niestety w dzienniku zdarzeń nie
znalazłem nic niepokojącego związanego z tymi zawieszeniami komputera.
pozdr
AA