"Regulacja głośności" i brak kontrolerów

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 01:27:41 MET

Witam.
Korzystam z wielokanałowej karty (M-Audio Delta 1010LT - 10 we i 10 wy) w
celach
muzycznych i rzadko kiedy korzystałem z czegoś więcej niż oprogramowanie
muzyczne. Ostatnio jednak przyszło mi uruchomić oprogramowanie korzystające
z windowsowej "regulacji głośności". No i niestety po próbach 3 programy nie
za bardzo chcą działać prawidłowo (niby działają, ale bez jakochkolwiek
możliwości
regulacji) - przy próbie uruchomienia diagnostycznego programu (np. z gry
CS:S
voice_tweak.exe działający wszystkim bez problemów) wyskakuje informacja, że
:
"Couldn't find mic volume" ... co bysię zgadzało, bo po wejściu w "reg.gł."
i wybraniu opcji nagrywania nie ma dokładnie _nic_ do wyboru. Brak
kontrolerów
regulacji głośności. W odtwarzaniu mam 3 - master volume, syntezator i CD.
Tak samo jest we właściwościach audio. Pierwsza zakładka "Głośność" jest
szara - brak możliwości wyboru czegokolwiek, łącznie z ustawieniem
głośników.
Wydaje mi się, że kiedyś tak nie było. Jednak po wielu bojach z systemem
(opisywane na grupach różnistych problemy po aktualizacji BIOSu) może coś
się
zwaliwszy? Cóż mogę sprawdzić? Może jakoś przeinstalować system audio
windowsa?
Próbowałem przeinstalować stery do karty dźwiękowej - ale jak się
spodziewałem
nic nie dało.

Z góry dzięki za podpowiedzi.

FUT Warning!
ms-news.pl.windowsxp ; pl.comp.os.ms-windows.winnt

Zdrawim.