Odcięcie internetu o danej godz.

Autor: hostister <hostister_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 01:14:56 MET

Witam serdecznie
mam do Was takie zapytanie, czy idzie w Win XP ustawić, że dany
użytkownik albo komputer (sieć rozdzielona za pomocą router'a D-LINK
DI-512) o danej godzinie, będzie miał brak dostępu do internetu?
Próbowałem już przez komendę net user nazwa_usera
/time:Pn-Pt,08:00-17:00 to jednak nie jest to, uniemożliwia dalszą
pracę na kompie, a mi chodzi żeby była możliwość korzystania z
systemu, tylko nie z internetu. Próbowałem to również ograniczyć
na routerze ale nie udało mi się. Może wystarczy napisać jakiegoś
*.bat-a, albo jakiś skrypt? Program Czasowy Wyłącznik Komputera ma
tylko możliwość zamknięcia systemu, wylogowania usera, bądź
wprwadzenie systemu w stan wstrzymania.
Proszę Was o pomoc.
Będę wdzięczny za odpisanie.