System nie może Cię zalogować; Żądanie sieciowe nie jest obsługiwane

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 22:00:37 MET

Witam

Dziwny jak dla mnie problem..zaraz po uruchomieniu komputera mozna sie
spokojnie zalogowac do systemu, ale po jakims czasie pojawia sie problem:
Gdy probuje sie zalogowac dostaje: "System nie może Cię zalogować z powodu
następującego błędu : Żądanie sieciowe nie jest obsługiwane."

Po tej nieudanej porbie nie udaje sie juz polaczyc na komputer przez otoczenie
sieciowe:/

System to windows 2000 professional z zainstalowanym sp4 i sql serwerem 2000

Dodatkowo jestem przerazony bo google nic o tym nie wie.. jedyne co znalazlem
to:
http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=15689

z tym, ze ja nie mam sbs i nie moge byc kontrolerem domeny..
czy ktos ma jakies sugestie?

bede bardzo wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam
Artur