Re: program audytujacy???

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 20:16:25 MET

gito wrote:

> np przez zapisanie do logu informacji:
> plik c:\zzzz.zzz otworzony przez janek godz 20:12:23
> plik c:\zzzz.zzz zapisany przez janek godz 20:12:25
> plik c:\zzzz.zzz skopiowany przez janej do c:\aa\zzzz.zzz godz 20:14:25
>
> naprawde nie ma takiego programu ktory potrafi to zrobic
> pod windowsem???

Przychodzi mi do glowy Samba z modulem audit.

Bedziesz mial cos podobnego - oczywiscie musisz zablokowac mozliwosc
nagrywania lokalnie (C: i inne dyski), na CDRW/dyskietki/usb-sticki
itp., wyfiltrowac internet.

A jesli zamiast stacji roboczych zrobic terminale, to bedzie jeszcze
latwiej to zabezpieczyc.

No, jeszcze tylko trzeba przekonac pracownikow do nowych nawykow :)

--
Tomasz Chmielewski