Brak listy najczęściej uruchamianych programów

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 20:54:03 MET

Witam.

Zniknęła mi lista najczęściej uruchamianych programów w menu start.
Prawdopodobnie jakiś "tweaker" systemu jej w tym pomógł...

Na Google Groups znalazłem wątek: http://tinyurl.com/yexh44
Mój problem wygląda dokładnie tak samo i nie działa żadna z sugerowanych
porad. Czy od grudnia 2004 ktoś rozwiązał ten problem? Reinstalacja w ogóle
nie wchodzi w grę.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *