Re: blokowanie mac.

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 15:45:27 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Pytasz na grupie, gdzie spora część ludzi to administratorzy
> właśnie blokujący dostęp użytkownikom, którzy takiego dostępu
> nie powinni mieć? ;)

Chodzi o to ze na poczatku z sieci korzystalo niwielu
pracownikow.(internet nie jest niezbedny do wykonywania pracy).
poetem coraz wiecej zaczelos sie sciaganie roznych pierdol i pewnego
dnia admin dostal polecenie odciecia wszystkich (oprocz 2 komputerow).

Ja potrzebuje miec kontakt z bratem (chodzi o rozmowy na skypie oraz
transfer plikow) a brat nie ma internetu u siebie w domu?

Pnawiam pytanie czy mozna jakos obejsc te bloakade?

--
"Znów bitwa przed nami, przyjaciele moi"