Re: Zdalne tworzenie grup

Autor: kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 21:41:37 MET

> Lokalnych uzytkownikow ... to troche ciezko bedzie, tzn bedziesz musial
> to skryptowac albo uzyc narzedzi. Jezeli zas chcesz dodac uzytkownikow
> domenowych do grupy lokalnej to mozesz uzyc restricted groups z GPO

Czyli idac takim rozwiazaniem, czytalem Twoje wczesniejsze odpowiedzi m.in. na
wss.pl, najprosciej bedzie stworzyc uzytkownikow domenowych, rozeslac poprzez AD
a nastepnie usunac/zablokowac. Okrezna droga ale wyglada bez niespodzianek. W
poniedzialek bede nad tym pracowac w zamknietej, testowej sieci aby miec pewnosc
ze wszystko bedzie pod kontrola.

Dziekuje za zainteresowanie.