Re: Zdalne tworzenie grup

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 11:18:32 MET

kepork wrote:
> Witam,
>
> Glowie sie nad pewnym problem i potrzebuje Waszej pomocy.
>
> Chcialbym utworzyc lokalna grupe restrykcyjna a nastepnie poprzez policy
> (2003sever) rozeslac ja do klientow i dodac lokalnych uzytkownikow.

Lokalnych uzytkownikow ... to troche ciezko bedzie, tzn bedziesz musial
to skryptowac albo uzyc narzedzi. Jezeli zas chcesz dodac uzytkownikow
domenowych do grupy lokalnej to mozesz uzyc restricted groups z GPO:

http://www.windowsecurity.com/articles/Using-Restricted-Groups.html
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/Library/2715d832-fe71-47f7-86fd-412f013a40cd1033.mspx

--
Tomasz Onyszko