Re: nietypowa instalacja Windows XP HE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 21:41:02 MET

http://www.veder.com/nwdsk/

> W tej chwili na tym laptopie jest zainstalowany system Windows XP HE,
> wymaga on jednak przeinstalowania, czy mogę w jakiś sposób zainicjować
> instalację z poziomu obecnego systemu, albo innej partycji na tym dysku?

Oczywiście. Ale bez gwarancji powodzenia. Natomiast możesz sobie spokojnie
postawić drugi system obok starego, w innym katalogu, np. w WINNT. Jak już
sprawdzisz że wszystko działa - skasujesz stary katalog Windows, stare konta
i nieużywane programy, i powinno wszystko hulać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/