Re: Freeware-owy firewal i antyvirus do XP prof...

Autor: RS <r_s_t__at_fomar.c_o_m.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 20:11:17 MET

>A można coś bliżej na temat tego "wyłączania"?

Krótko, ponieważ nie chcę rozpoczynać dyskusji nie na temat:

Wychodzac do pracy zdarza mi sie zapominiec wylaczyc neostrady. Dopoki
mialem tylko XP-firewall, zdarzalo mi sie, raz na kilka takich dni,
wrocic i zastac komputer wysylajacy setki SYNow na 445/tcp, a nikogo w
domu nie bylo.
Odkad zainstalowalem wspomniany WIPFW to sie skonczylo.

>Systemowy IPSec jest zbliĹźony funkcjonalnie i raczej na pewno praktycznie
>wcale nie obciąża komputera.
>http://homepages.wmich.edu/~mchugha/w2kfirewall.htm . No i konfiguruje się
>go prościutko z GUI lub z wiersza poleceń.

A to ja zagadne - jak z wiersza polecen?

Rafal