Re: FAT32 czy NTFS? Ile GB max dac na partycje?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 19:48:51 MET

Użytkownik "Arek" <arcady2@NO.SPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ejfm5j$k69$2@news.onet.pl...

> Nie wiem co to za nowe jednostki wymyśliłeś, ale nawet w praktyce można
> mieć pliki do 4 GB na Facie (sam takie mam).

ZTCW, to ktoś kiedyś nie tak dawno obmyślił takie rozróżnienie, czy giga
jest "binarne", czy "dziesietne". Binarne cechuje "i" w symbolu,
dziesietnemu tego brak. Ja jednak używam starszej wersji rozróżnienia,
operującej wielkością przedrostków (duże K zamiast małego) i opuszczenie
czasem symbolu B oznaczającego bajt. Przyzwyczajenie z dawnych lat...
Np. binarne "sto kilobajtów"pisane było 100 KB, albo nawet 100 K.
Dziesietne zawsze byłoby "100 kB".

--
LH