Sesje terminalowe w XP po raz drugi ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 10:45:46 MET

Witam,

Opisałem już swój problem z jednym trickiem,
ale oprócz jednego kolegi nikt się nie odezwał.
Pozwolę sobie przypomniećgo jeszcze raz, bo może poprostu komuś
umknął, a mnie zależy na rozwiązaniu.

Witam,
Pojawił się u mnie pewien problem.
Otóż "przerobiłem" lekko WinXP SP2 Prof, na jednym z kompów,
zgodnie z poradami ze strony http://xp.net.pl/art/xpsp2.html#tips
Chodziło mi o zrobienie z XP serwera terminali, tak aby przyjmował więcej niż jedną
sesję zdalnego pulpitu. Zrobiłem to już dawno, chyba w 2005 roku i bez problemu to działało.
Ustawiłem sobie ograniczenia na 5 sesji i OK. Od wczoraj patrzę, a tu Xp przyjmuje mi tylko 3 sesje
i ani jednej więcej. Podczas próby podłączenia 4 sesjii nie pojawia się żaden komunikat błędu
poprostu sesja wylatuje. Wszystko zaraz sprawdziłem i jest dokładnie tak jak przewiduje opis,
nawet zwiększyłem ilość sesji do 10 i nadal nic. Konfiguracja ta jednak działa
bo przecież przyjmuje 3 sesje. Jeśli ktoś z was ma jakieś doświadczenie z takimi trickami
to proszę o pomoc. Wielkie dzięki z góry za ewentualną pomoc.

Jeśli któś teżskorzystał z tego rozwiązania i był tak miły i zobaczył czy u niego nadal działa
to będę niezmiernie wdzięczny.

Pozdrawiam

Długi