Re: USB pod WinNT 4.0

Autor: LW <leszek_at_NOSPAM.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 10:39:47 MET

On Tue, 14 Nov 2006 14:57:00 +0100, "P" <P@antyspam.pl> wrote:

>Szukam sprawdzonego sterownika pod WinNT 4.0 Wkst SP6a
>pozwalającego używać drukarkę podłączoną do portu USB.

WinNt nie ma supportu do USB w samym jadrze (czyli w ogole nie obsluguje).
Niemniej kilka firm napisało swoje niskopoziomowe sterowniki do tego. Ja znam
np. sterownik Dell'a (posiadam, free do uzywania na komputerach Dell), ale on
jest tylko do pendrive'ow.

Czyli: drukarka musialaby miec niskopoziomowy sterownik do samego USB _OPROCZ_
sterownika do drukarki.

OIMW zaden producent oprogramowania do drukarek czegos takiego nie napisal. :(

Leszek