Re: licencje na Ofiice - jak dokupić inteligentnie?

Autor: LW <leszek_at_NOSPAM.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 10:35:02 MET

On Tue, 14 Nov 2006 20:23:01 +0100, "*KW*" <kw@neostrada.pl> wrote:

>Pewnie tak i dlatego go niechce.
>Przeraziło go, pewno, przetransponowywanie makr xls
>oraz wordowskich tabelek na 'Sun'-a - nie mówiąc już
>o braku możliwości jakiejkolwiek współpracy z ORACLE.

Nie, choć blisko strzelasz. :) Największym problemem jest brak Outlookowej
wersji terminarza i kalendarza (i przypomnień, etc)., tabele przestawne w Excelu
i programiki w VB for Application, pisane przez handlowców. A także kilka baz
Accessowych.

Niemniej, jak napisałem powyżej, nie ja jestem decydującym - jesli dyrektor
powie że "MS OFffice za drogie, przesiadamy się na OO" to chętnie ludziom pomoge
w tym, ale dopóki twierdzi że ma być MSOffice to ja się moge tylko posłuchać.

Leszek