LW napisał(a):
> witam,
>
> jestem sieciowcem, ale zostałem zatrudniony w pewnej małej firmie jako "główny
> informatyk". Jest tam ok. 50 komputerów, tyluż użyszkodników.
> Jak się okazało, kilka lat temu firma miała licencje na Office, ale jeszcze 97,
> teraz wszedzie sa poinstalowane piraty 2000. Musze coś z tym zrobić, tzn
> licencje odpowiednie kupić. Kilka licencji na Windows pewnie też by się
> przydało, bo choc kompy kupowane są z OEM, stoi po kątach kilka maszynek z
> nielegalnym Windows 98 też.
>
> Nigdy się tym nie zajmowałem od strony zakupów, więc dlatego pytam: Jak to
> zrobic najlepiej? Czy przy tej ilości opłaca mi się juz zaglądać do jakichś
> "multi-user" licencji, czy jednak pojedyńcze? Czy mam szanse na jakieś upusty,
> jesli porozmawiam z jakimś handlowcem? Czy muszę kupić wszystkie licencje od
> razu, czy mogę np. tylko Office? (Dyrektor chciałby rozłożyć płatności na kilka
> miesięcy). Prosze o garść rad od doświadczonych ludzi jak sie powinienem zabrac
> do tematu.
O openoffice słyszał?
>
> pozdrawiam,
>
> Leszek
Received on Tue Nov 14 18:55:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Nov 2006 - 19:42:03 MET