Re: Autoryzacja dostępu do LAN'u

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:17:32 MET

Michał K. napisał(a):

> poszukiwaniu tych konkretnych szkodników. Rozmowy umoralniające też
> byłyby cieżkie do przeprowadzenia, bo tej lokalizacji jest taka rzesza
> ludzi że i tak znajdzie się ktos kto będzie miał mnie w ... wiadomo
> gdzie...

Tu IMHO robisz błąd.
Ty to możesz przeprowadzać takie rozmowy tylko wtedy jeśli jesteś
przełożonym tych ludzi. Jeśli nie jesteś to tylko się wygłupisz.
To musi przeprowadzić ich szef, albo szef ich szefa, najlepiej zasadzie:
  "dostaliśmy ostrzeżenie (tu źródło zewnętrzne), że z naszej sieci
zostało.... Taka sytuacja jest niedopuszczalna i ostrzegam (...),a Pana
administratora zobowiązuję do (...)"
To ma być tak, że im szef urwie jaja jak złapie, a Tobie jak nic nie
zrobisz, a nie tak że Ty chcesz im coś zrobić z własnej inicjatywy.

Oczywiście nikt Ci nie broni z własnej inicjatywy opowiedzieć szefowi co
i jak i namówić na akcję, przekonując że akcja policji przeciw piratom
na terenie jego firmy nie będzie miła ;-)

Pozdro

--
Borafu