Re: Autoryzacja dostępu do LAN'u

Autor: Michał K. <a_at_a.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 18:44:51 MET

> W Windows 2000 masz IAS, poczytaj o nim.

OK. Troszkę się orientuję co to to jest, mam nadzieję że coś uda mi się
zrobić.
Post wyżej kolega sugerował nmapa. Musiałbym skanowac na bieżąco, a to
trochę niemożliwie, bo oddział pracuje 24 h na dobę, a ja tylko 8 godzin. I
własnie po moim wyjściu zaczynają się te cyrki. A nie mam czasu ani ochoty
coddziennie siedzieć popołudniami i sniffować sieć w poszukiwaniu tych
konkretnych szkodników. Rozmowy umoralniające też byłyby cieżkie do
przeprowadzenia, bo tej lokalizacji jest taka rzesza ludzi że i tak znajdzie
się ktos kto będzie miał mnie w ... wiadomo gdzie...
Dlatego szukam technicznego rozwiązania.
Chętnie poczytam o wszelkich sugestiach i waszych doświadczeniach.