Re: laptop - pytanko o gry

Autor: hexer <hexer_at_op.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 16:51:39 MET

Mam podobna konfiguracje tyle ze compaqa presario i jesli chodzi o gry
to nie ma z nim najmniejszego problemu wszystko obsluguje slicznie wiec
o gry nie musisz sie martwic fakt nie zawsze osiagniesz najwyzsza
rozdzielczosc ale WOW i NFS nialaja bez problemu co do visty to waskim
gardlem moze byc ram bo poprzez mase graficznych upiekszen (
przezroczyste okienka itp bajery) vista bedzie pozeraczem ramu wiec
grajac na viscie juz mozesz spodziewac sie problemow ale na
standardowym xp jest ok.. a taka mala sugestia to : kup sobie lapsa z
wbudowana karta wi fi wtedy bedziesz mogl szwedac sie z nim wszedzie a
zwlaszcza wygodnie sie polozyc :D:D

ązku z tym mam pytanko, czy na tych laptopie da się pograć w Call