Re: laptop - pytanko 'technike' ;-)

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 12:48:14 MET

Młody jestem czy co, jakoś nie opanowałem techniki kładzenia się z laptopem...
Jak bym nie próbował, zawsze wczesniej czy później coś uwiera lub boli (O! To pewnie nie młodość, tylko starość!! ;))
A jak już nie uwiera, to za chwilę... klejnoty się grzeją ;-))
Pytanie do bardziej doświadczonych, całkiem poważne: Jak To Robicie W Łóżku, razem z NIM ???
;-)
JaC

> a zwlaszcza wygodnie sie polozyc :D:D

It has removed 2470 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!