laptop - pytanko o gry

Autor: <zmakowWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 16:02:46 MET

Witam,

Chodzę z zamiarem zakupu laptopa. Wybrałem sobie model Siemensa (sentyment do
firmy). Laptop ten będzie mi służył głównie do pisania tekstów w wordzie i do
buszowania po necie. Chciałbym także mieć możliwość od czasu do czasu pograć w
gierki.W związku z tym mam pytanko, czy na tych laptopie da się pograć w Call
of Duty, sims i na symulatorze "comanche"? Czy ms vista będzie na nim chodziła
całkiem dobrze (myślę o upgrade po premierze tego systemu)?

AMILO Pro V3505 CD T2050 1,6GHz 15.4''WXGA 512MB 80GB DVD/+R/+-RW DLL XP Pro PL

Wśród sprzedawców są zdania podzielone na tak i na nie w stosunku 50%/50%.

z góry dziękuję za odpowiedź
Zbyszek