Re: Logowanie po wygaszaczu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 23:54:53 MET

in news:ej0879$tlr$1@bobo.ds5.agh.edu.pl , *Maro* wrote:
> Wczesniej było tak,

że miałeś 2 użytkowników...

> że jak włączył się wygaszacz i ruszylem myszką
> powjawiał mi się ekran powitalny z wyborem użytkowników!

... i miał z czego wybierać...

> Jednak musiałem przeinstalować system i teraz po wygaszaczu
> pojawia sie okienko logowania ala win2000,

Nie żadna ala, tylko porządne, ludzkie okienko logowania,
a nie jakieś obrazki jak dla przedszkolaka ;o ale do rzeczy:
...a teraz masz jednego (wbudowany administrator, którego
i tak nie widzisz, oraz gość się nie liczą),
no i z czego ten biedny system ma wybierać?

> a ja chce ten ekran powitalny co
> jest przy starcie systemu!

Tak z ciekawości spytam, po kiego grzyba, chcesz się wybierać,
to było się zgłosić na kandydata do samorządowych :)
Gdybyś mniemał, że pojawienie się takiego ekranu oznacza
wylogowanie użytkownika, to nie, użytkownik jest nadal
zalogowany, a tylko powrót na pulpit wymaga hasła.

> Jak to zmienić?

Dodać mu drugiego do wyboru? Tak tylko strzelam ;)

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)