Re: bash.exe i/lub dobra rzecz do nauki skryptowania Windows

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 00:12:51 MET

w <news:slrnel6rb4.5ao.mikmach@blacher.nos>
Mikolaj Machowski napisał(a):

> Witam,
>
> Szukam bash.exe (lub innej powłoki uniksowej w wersji na Windows)
> - ale *nie* w ramach Cygwin. Próbowałem guglać, ale większość
> wyników to cygwin lub jakieś dziwne rzeczy (np. bash.exe na
> VWS...).

Ja kozystam msys z http://www.mingw.org/download.shtml
Wystarczy sciagnac http://prdownloads.sourceforge.net/mingw/MSYS-
1.0.11-2004.04.30-1.exe
 potem jeszce MSYS DTK
i jak sie chce to mozna jeszcze updatowac basha
http://prdownloads.sourceforge.net/mingw/bash-3.1-MSYS-1.0.11-
snapshot.tar.bz2
Pozdrawiam

--
Wszelkie przypadki niestandardowej pisowni, gramatyki czy interpunkcji
uznaje się niniejszym za zamierzone i winny być traktowane jako