Re: Logowanie po wygaszaczu

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 00:17:01 MET

** Sławomir Stępniak wrote:

> Nie żadna ala, tylko porządne, ludzkie okienko logowania,
> a nie jakieś obrazki jak dla przedszkolaka ;

To czy jemu się podoba to czy inne okno logowania to kwestia gustu, a o
tym jak wiadomo nie ma co dyskutować...

> o ale do rzeczy: ...a teraz masz jednego (wbudowany administrator,
> którego i tak nie widzisz, oraz gość się nie liczą), no i z czego ten
> biedny system ma wybierać?

Widocznie tak jest, ale nie jest to przecież oczywiste, dlatego
rozumiem jego zdziwienie. Skoro MS decyduje się na nowe okno logowania
to niech się zdecyduje konsekwentnie. Nawet dla jednego użytkownika, bo
nie ma wytłumaczenia dlaczego to nowe jest dobre dla dwóch i więcej, a
dla jednego już nie.